17 Ocak 2019

Burberry 2019 İlkbahar/Yaz Koleksiyonunu Nasıl Duyurdu?

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

Burberry, egg gangFotoğraf: @kyliejenner

Kylie Jenner'ın 2018'de 18 milyon like ile en çok beğeni alan Instagram gönderisi.

Günlerdir konuşuyor, üzerine yazıp çiziyoruz. Aslında her gün tükettiğimiz bu sıradan yiyeceğin, hayatımıza birden farklı şekilde girip, fenomen haline gelmesi, beklediğimiz bir durum değildi. Eğer gündemi sıkı takip eden biriyseniz, neden bahsettiğimizi daha yazının en başında anladınız. Konumuz: Kylie Jenner’ın Instagram Rekorunu Kıran ‘O’ Yumurta! 

Burberry, egg gang, kylie jennerFotoğraf: @burberry

Yumurta serüveninden kendi payına düşeni almaya istekli en yeni isim ise: Burberry. Ancak İngiliz moda evinin, beğeni rekoru kırmak gibi bir derdi yok. Olay mükemmelce planlanan pazarlama stratejisi. Burberry, 2019 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu, tüm zamanların en sevilen Instagram görüntüsünün üzerine, tasarımcının baş harflerini ve koleksiyonun satış tarihini basarak duyurdu. 

Burberry’nin Instagram yumurtası, 14 Ocak’tan bu yana 42 bin beğeni aldı ve marka, bu hafta dünyayı sarsan sosyal medya savaşını sessizce kazandı. Eski Givenchy liderinin, sosyal medyayı bu kadar iyi okuması, genç neslin nasıl düşündüğünü bildiğini bize hatırlatıyor. Ve köklü bir İngiliz markası için, bu olayı kullanarak kesinlikle iyi bir işe imza atıyor.

ETİKETLER: YUMURTA , EGG GANG , KYLİE JENNER , BURBERRY , RİCCARDO TİSCİ , 2019 İLKBAHAR/YAZ