01 Haziran 2017

Bu Devirde Kol Saati

YAZI: DİDEM DAYICIOĞLU

Geçen yıl Türkiye’nin önde gelen saat distribütörü Saat & Saat tarafından satın alınan İtalyan Welder markasının yeni koleksiyonuyla, özgün ruhu sürekli arayışta olan Y jenerasyonuna ulaşmayı hedefliyor.

Welder

Bu süreçte tasarımcısı Italo Fontana ise dijital dünyanın kol saatini sorguladığı bir dönemde gençler için tasarlayacak kadar cesur. Tasarımcı işlevsel olmayan hiçbir nesneye hayatında yer vermek istemeyen bir kuşağa Welder Moody koleksiyonuyla göz kırpıyor. Gençlerin kararsızlıklarını, ana göre değişen tercihlerini anlayışla karşılayan renkli koleksiyon farklı deneyimlere, bilinmeyene cesaretle yürümelerini destekliyor.

WELDER

Marka aynı cesareti tasarımlarında da gösterirken fotokromik cam özelliği ile bir ilke de imza atıyor. Işığın açısı ve kıyafetin rengine göre değişen renkli cam özelliği ilk kez Welder Moody saatlerinde karşımıza çıkıyor. Deri kayışlarında, şarap tonlarından açık pembeye, deniz yeşilinden tabaya kadar pek çok farklı renk seçeneği kullanılan koleksiyon hasır kayış seçenekleriyle de dikkat çekici.

ETİKETLER: WELDER , SAAT&SAAT