07 Ağustos 2013

Paris’te aynalar ve gölgeler

Markada ikinci sezonunu yaşayan tasarımcı Goga Ashkenazi, sezonun kadını olarak Malgosia Bela’yı seçti. Koleksiyon, elegan ama cüretkar; geleneklere bağlı ama bugünü yaşayan çağdaş parizyen bir stili öne çıkarıyor. Fotoğrafçı Katja Rahlwes’ın karelediği reklam kampanyasının moda editörü George Cortina. Cortina, Vogue Türkiye’nin 1. yıl özel sayısında kapak için Gisele Bündchen’i giydirmişti. Sezon kampanyası, ilhamını Madeleine Vionnet’nin atölyesindeki aynalar ve gölgelerden alıyor. Modaevini 1912’de Paris’te kuran Madam Vionnet, moda tasarımında kullandığı yapısal formlarla endüstrinin mimarı olarak anılır. Vionnet’nin 70. yıl sonra gelen ilk kampanyasının backstage videosu için tıklayın.

 

İlgili Başlıklar