01 Mayıs 2015

Şişkinlikten Kurtulun

YAZI: DİLARA KOÇAK

 Diyestisyen Dilara Koçak'ın glutensiz ve potasyum açısından zengin 3 günlük beslenme programı, vücudu biriken sudan arındırıyor. 
  
 
Kahvaltı
50 gr lor peyniri, domates, salatalık, yeşil biber, 1 tatlı kaşığı keten tohumu ile kahvaltı salatası
 
Öğle
Ispanak salatası
1 adet haşlanmış patates veya 3 tane kuru kayısı
 
Ara öğün
1 muz
1 bardak badem veya soya sütü
 
Akşam
1. Gün: Izgara balık ve salata
2. Gün: 2 yumurta ve salata
3. Gün: Yağ yakan lahana çorbası (6 orta boy soğan, 3 diş sarımsak, yarım lahana, 4 kırmızı biber, kimyon, karabiber, zerdeçal, 1 demet maydanoz, yarım çay bardağı mercimek, 3 yemek kaşığı biber salçası)
 
Yemekten sonra
2 kuru erik veya 1 hurma
 
Gün boyunca
1 demet maydanoz, 3 çubuk tarçın, 5 karanfil, 1 kabuklu elma, 1 limonun suyunu kaynatıp, süzüp tüketin.

 

ETİKETLER: DİYET , GÜZELLİK , BAKIM , DİLARA KOÇAK